- Úvod
- Obchodní podmínky
GDPR
Uzavřením objednávky dává zákazník souhlas s poskytnutím svých osobních údajů (adresa pro doručení) pro dokončení obchodu a případné řešení reklamace či záruky. Data budou evidována po dobu záruční doby a pak smazána z evidence. Prohlašuji že osobní údaje nepoužívám k žádným reklamním účelům a neposkytuji je třetím osobám za tímto, nebo jiným účelem.
Způsob dopravy
Zboží zasílám prostřednictvím České pošty, nebo zásilkovny. Nezasílám na dobírku. Kvalitní zabalení je z mé strany samozřejmostí v rámci kompletní spokojenosti. Při koupi více ks zboží je poštovné, pokud je to nutné, navýšeno dle tarifů. Osobní vyzvednutí objednávky není možný. Při objednávce více zboží - úprava poštovného předem. Ceny poštovného byly, bohužel, navýšeny dle zdražení České pošty. Děkuji za pochopení.
Obchodní podmínky
obchodní společnosti
Baby-Naty se sídlem Vratimov, Na Stezce 131/6, 739 32, identifikační číslo: 05889596
Prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.Baby-Naty.cz
1. Obchodní podmínky
1.1. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce Baby-Naty prostřednictvím internetového obchodu www.Baby-Naty.cz. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.
2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.
2.3. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a vyrobit zboží podle přání kupujícího.
2.4. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.
3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
3.3. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou).
3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku.
3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží prodávajícímu
3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
4. Reklamace
4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.
4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.
4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystaven doklad, který slouží zároveň jako záruční list.
4.4. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.
4.5. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
5. Dodací podmínky
5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u AirBank). Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby nejpozději do 1 měsíce.
5.2. Zboží je odesíláno Českou poštou jako doporučený balíček či psaní, nebo zásilkovny dle výběru uvedeného způsobu u zboží. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník.
5.3. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 13.3.2019